З нами працюють

Вихователь

Яковлева Тетяна Миколаївна

 освіта: неповна вища

В освіті працює з 2018 

 

Помічник вихователя

Кудлай

Олександра Валеріївна




Склад батьківського активу:

1. Атанасова С.І

2. Завгородній К.С.

3. Кунецова О.М.



Вікові особливості психічного розвитку дитини третього року життя:

                                     провідні потреби: спілкування з дорослими та однолітками, любов і повага

                                     провідна діяльність: предметно-маніпулятивна

                                     провідна функція: сприймання

Орієнтовний перелік досягнень дитини третього року життя 

Формування культурно-гігієнічних

навичок

Сенсорно-пізнавальний розвиток

Розвиток мовлення

- миє руки, обличчя, причісується,

- самостійно одягається, роздягається, складає одяг, тримає ложку в руці, користується серветкою, дякує

- знаходить в довкіллі геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник, куля, куб)

- розрізняє величину (великий-малий, високий-низький)

- знає кольори (червоний, зелений, жовтий, синій, білий, чорний)

- експериментує і грає з піском, водою, снігом

- розрізняє пори року

- знає диких, свійських тварин

- знає види транспорту (машина, літак, пароплав)

- має уявлення про професії (вихователь, помічник, двірник, продавець, лікар)

 

- до 2,5 років вимовляє «б, п, м, ф, в, д, т, н»

до 3 років –«з, с, ц, в, ч, п, ф»

- живає ввічливі слова

- словник – 1000-1200 слів

- запам’ятовує короткі вірші, пісні

- знає напам’ять забавлянки, народні пісеньки, віршики

 

 

Провідне досягнення дитини 3 років є формування самостійності (поява її класичної форми « Я САМ»)