На виконання рішення педагогічної ради організовано конкурс-огляд фізкультурних осередків.

І місце посів осередок групи "Зернятко" (вихователі Заркова Т.А., Білоног І.С.)



З 19 по 23 квітня в закладі проходив методичний тиждень. Логічним завершенням  стало засідання Педагогічного клубу «Майстерня успіху», під час якого педагоги ділились планами з колегами, презентували досвід роботи, методичні наробки. 



 

 

 

 

 

 

 

 

2 березня педагоги та здобувачі освіти нашого дошкільного закладу долучились до ІІ Всеукраїнського заняття доброти

"Гуманне та відповідальне ставлення до тварин"



21 лютого

Міжнародний день рідної мови 

"Треба нам -садівницям закохати дітей у рідну мову  яскраву, колоритну, щоб бриніла вона у Хаті радості (садку), залягала своїми виразами у глибину душі української малечі" С.Русова



Конкурс на креативну годівничку - завершено.

Переможець -  група "Чомусики".

За активну участь у конкурсі призи отримали всі.



Вже традиційно педагоги закладу долучились до написання всеукраїнського диктанту



21 лютого

міжнародний день рідної мови

Мова - державна перлина

Нею завжди дорожіть:

Без мови немає країни -

Мову, як матір любіть!



Методична панорама

Мета: ознайомити з сучасними технологіями, спрямованими на виховання дітей, засноване принципах збереження навколишнього середовища. Спонукати педагогів до переосмислення стилю життя, позиції в суспільстві. Ознайомити з програмою соціальної та фінансової освіти для дітей 3-7 років «Афлатот».

 

Практичний модуль:

- Презентація казкового героя «Афлатуна»

- «Гра-стратегія як основа формування первинного економічного досвіду»

 

- Пізнавальна казка як засіб ознайомлення вихованців з елементами економічних знань

Download
Гра-стратегія як основа формування первинного економічного досвіду
гра-стратегія.pdf
Adobe Acrobat Document 178.9 KB
Download
Пізнавальна казка як засіб ознайомлення вихованців з елементами економічних знань
казка як засіб економічного виховання.pd
Adobe Acrobat Document 148.8 KB


Download
Консультація для педагогів з невеликим досвідом роботи "Готуємо і проводимо прогулянку цікаво"
«Як цікаво підготувати і провести прогул
Adobe Acrobat Document 262.4 KB

Семінар-практикум

«Шляхи оптимізації мовленнєвої роботи з дошкільниками»

Мета: акцентувати увагу педагогів на цілісному підході до формування мовно-мовленнєвої компетенції як вагомої умови становлення й розвитку мовленнєвої особистості дошкільників. Познайомити з  ефективними методами і прийомами мовленнєвого розвитку дітей, спрямованими на перехід від репродуктивних до креативних дій.

Заняття 1

1.      Заняття як провідна форма роботи з розвитку мовлення та навчання рідної мови. Класифікація занять

2.      Специфіка організації занять інтегрованого типу. Види занять інтегрованого типу

Заняття 2

Нетрадиційні прийоми розвитку мовлення дошкільників

Заняття 3

1.  Використання мультфільмів як засобу розвитку зв’язного мовлення дітей.

2. Роль дитячої книжки у мовленнєвому розвитку.

     3. Використання нестандартних методів та прийомів на заняттях з художньої літератури

Download
Мультфільми як засіб розвитку зв’язного мовлення дошкільників
Використання мультфільмів як засобу розв
Adobe Acrobat Document 293.2 KB
Download
Заняття як провідна форма роботи з розвитку мовлення
Заняття як провідна форма роботи з розви
Adobe Acrobat Document 227.5 KB
Download
Нестандартні методи та прийоми на заняттях
робота із закритою картиною або схованим
Adobe Acrobat Document 144.1 KB
Download
Технологія Раймонда Луллія
Круги Луллія.pdf
Adobe Acrobat Document 80.0 KB


Семінар-тренінг для вихователів 

«Розвиток комунікативної культури педагогів в сучасному дошкільному закладі»

 

Download
тренінг для вихователів.pdf
Adobe Acrobat Document 180.9 KB