З нами працюють

 

 

 

Вихователь 

Ємельянова

Оксана Юріївна

Освіта неповна вища

Педагогічний стаж 

4 роки




Орієнтовний перелік компетенцій дошкільника

(згідно освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина"

6 рік життя (старший дошкільний вік)

Вікові особливості психічного розвитку

Провідні потреби - спілкування, творча активність

Провідна діяльність - творча гра

Провідна функція – уява

 

Дитина в соціумі

Дитина в природному довкіллі

Сенсорно-пізнавальний розвиток

Розвиток мовлення

- самостійно вітається

- називає своє ім’я, батьків, вихователя

- поважає літніх людей

- знає зміст понять «сім’я», її традиції, сімейне дерево

- спокійно почувається в групі

- знає різні соціальні ролі людей

- виявляє гнучкість у ситуаціях конфлікту

- звертається до дорослих на «Ви»

- обізнана з елементарними соціальними і морально-етичними нормам

- має навички безпечної поведінки в побуті, місцях скупчення людей

- має уявлення про день - ніч, стан погоди

- знає властивості снігу, льоду, хмар

- розрізняє і називає 2-3 дерева, 3-4 види птахів (осілих і перелітних), 5-6 рослини кімнатні, 3-4 види грибів, 2-3 види комах

- називає частини тіла тварин

- розрізняє тварин диких - свійських, овочі, фрукти, гриби

- розрізняє зміни в живій-неживій природі

- має уявлення про Землю, як планету

- володіє трудовими навичками догляду за рослинами, тваринами

- знає сенсорні еталони (форма,

колір, величина)

- знає геометричні фігури:

ромб, п’ятикутник, трикутник (гострокутний, тупокутний) та інші

- вміє видозмінювати геометричні фігури шляхом поділу на частини та складання із частин

- порівнює їх

- рахує до 10 (кількісна, порядкова, пряма, зворотня лічба)

- знає склад множин у межах 10 (із двох менших)

- знає поняття «рахунок», «лічба», «задача»

- складає і вирішує арифметичні приклади, задачі з використанням моделей монет та паперових гривень

- оперує поняттями і знаками «більше», «менше», «дорівнює»

- чітко і правильно вимовляє всі звуки

- активний словник – до 3000 слів

- вживає усі частини мови

- проводить звуковий аналіз слова (визначає на слух місце звука в слові, знає голосні-приголосні, визначає наголос, працює з фішками, схемами)

- будує речення всіх типів

- складає речення із 5-8 слів

- знає українські забавлянки, прислів’я,

приказки, скоромовки, загадки

- складає короткі описові і сюжетні розповіді