Вихователь

Тисленко Ірина Володимирівна

Освіта: вища, 

Спеціаліст другої категорії.

В освіті працює з 2009 р.

Вихователь

Чудіна Наталія Володимирівна 

Освіта: вища,

Спеціаліст.

В освіті працює з 1990 р.

Помічник вихователя

Долинська Юлія Петрівна

 


Склад батьківського комітету:

голова: Кузьмович Ольга Володимирівна

члени батьківського комітету:

1. Опікунова Ольга Анатоліївна 

2. Іщенко Світлана Вікторівна


Орієнтовний перелік вікових компетенцій дошкільника

 (згідно комплексної  освітньої програми "Світ дитинства"

6 рік життя  (старший  дошкільний вік)

 

Дитина в соціумі

Дитина в природному довкіллі

Сенсорно-пізнавальний розвиток

Розвиток мовлення

 

 

 

 

- самостійно вітається

- називає своє ім’я, батьків, вихователя

- поважає літніх людей

- Знає зміст понять «сім’я», її традиції, сімейне дерево

 - спокійно почувається в групі

- знає різні соціальні ролі людей

- виявляє гнучкість у ситуаціях конфлікту

- звертається до дорослих на «Ви»

- обізнана з елементарними соціальними і морально-етичними нормами

- має уявлення про день - ніч, стан погоди

- знає властивості снігу, льоду, хмар

- розрізняє і називає 2-3 дерева, 3-4 види птахів (осілих і перелітних), 5-6 рослини кімнатні, 3-4 види грибів, 2-3 види комах

- називає частини тіла тварин

- розрізняє тварин диких -свійських, овочі, фрукти, гриби

- розрізняє зміни в живій-неживій природі

- має уявлення про Землю,як планету

- знає сенсорні еталони (форма,

колір, величина)

- знає геометричні форми:

круг, квадрат, трикутник (гострокутний, тупокутний), прямокутник, лінія (ламана, пряма, крива), відрізок, куб, куля, циліндр, ребро, грань, вершина

- порівнює їх

- рахує до 10 (кількісна, порядкова, лічба)

- знає склад множин у межах 10 (із двох менших)

- знає поняття «рахунок», «лічба», «задача»

- складає  і вирішує арифметичні приклади,задачі

- оперує поняттями і знаками «більше», «менше», «дорівнює»

- рахує двійками

- ділить ціле на частини (2,4)

- правильно вимовляє всі звуки

- активний словник – до 3000 слів

- проводить звуковий аналіз слова (визначає на слух місце звука в слові, знає голосні-приголосні, визначає наголос, працює з фішками, схемами)

- будує речення всіх типів

- складає речення із 5-8 слів

- знає українські забавлянки, прислів’я,

приказки, скоромовки, загадки

- складає короткі описові і сюжетні розповіді